Voorproefje op de vakantie.

3 april 2016 - Elst, Nederland

Zondag 3 april
Elst

Wat een mooie zonnige dag hebben we vandaag, heerlijk om dit weer te gebruiken als voorpret voor onze vakantie. Want ook al besef ik het nog niet helemaal, het gaat echt al opschieten nu.

Ik kreeg zowel van Elvera als van Korina de vraag of ik weer een dagboek bij ging houden, nou meiden… ik ga mijn best weer doen! Het is erg leuk om zelf de verhalen weer terug te lezen in mijn album die daar uiteraard bij hoort.

Donderdag is het zover, we zullen rond 15.15uur de lucht in gaan vanaf Schiphol op weg naar de Filipijnen. We hebben een 3uur durige tussenstop in Dubai en vliegen dan naar de hoofdstad Manilla. We komen daar aan rond 16.00uur en hebben onze eerste overnachting in de buurt van het vliegveld geregeld. We vertrekken namelijk de volgende dag naar het eiland Palawan. Vanaf het plaatsje Puerta Princessa zal onze reis pas echt gaan beginnen. De eerste 2 nachten zijn hier al geboekt, daarna moeten we gaan kijken of we een auto gaan huren of ons met lokale bussen gaan verplaatsen, of we eerst zuidelijker gaan of gelijk door naar het noorden. Als jullie weer meelezen, komen jullie daar vanzelf achter!

Wat we verder van plan zijn?
- Relaxen
- Mooie duiken maken
- Genieten van de mooie stranden en diverse eilanden
- Genieten van de natuur

We hebben 3 weken de tijd, 29 april vliegen we weer terug en pas laat in de avond komen we weer aan in Nederland.

1. Jody:
    3 april 2016
    Jippie!!!
  2. Elvera:
    4 april 2016
    En het eerste verhaal is al weer geschreven! Een leuk begin van de vakantie! Ik ga met plezier jullie verhalen lezen en meegenieten! Als ik jullie niet meer zie... Alvast een hele fijne vakantie! Enjoy!
  3. Carin:
    4 april 2016
    Fijn, om straks jullie verhalen weer te mogen lezen.
    Een hele goede reis en geniet ook van elkaar.
    Dikke knuffel, mama
  4. Patries:
    8 april 2016
    Hey ik was even benieuwd of er al nieuws was...
    Goede reis gehad?
    Nou ik kijk uit naar je volgende bericht.
    Geniet ervan samen, veel liefs en dikke knuffel Patries x